Pravidla podávání stížností
Úvod / O poradně / Pravidla stížností
V případě, že nebudete s poradenskou službou poskytovanou prostřednictvím Internetové poradny R-R spokojeni, můžete svůj názor vyjádřit formou přání, stížnosti nebo podnětů na změnu.
Naším hlavním cílem je Vaše spokojenost s poskytovanými službami a dosažení co možná nejvyšší kvality poskytovaných služeb.
Chcete nám říct, co bychom měli zlepšit? Něco se Vám nelíbí nebo nás naopak chcete pochválit? Dejte nám o tom vědět:
- řekněte nám to prosím v době, kdy jste u nás v centru nebo jsou pracovnice R-R u Vás (pracovnice Vás rády vyslechnou);
- anonymně do krabičky nadepsané jako PŘÁNÍ A STÍŽNOSTI v centru (stačí vhodit stížnost/podnět napsanou na papíře, jen nám i napište, kam Vám máme odpovědět př. mail, telefon nebo nechat odpověď na nástěnce);
- písemně ve vyplněném formuláři – terénní tým i sociální pracovnice v centru Vám ho rádi dají a pomůžou s jeho vyplněním
- telefonicky nebo písemně mailem či poštou;
Poradenské centrum R-R Praha - Bolzanova 1, 110 00 Praha 1,
tel: 777 180 107, praha@rozkosbezrizika.cz
Poradenské centrum R-R Brno - Vlhká 10, 602 00 Brno,
tel: 722 938 044, brno@rozkosbezrizika.cz
Poradenské centrum R-R České Budějovice – Česká 20, 370 01 České Budějovice
tel: 775 133 133, budejovicko@rozkosbezrizika.cz
Poradenské centrum R-R Ostrava - Macharova 7, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz
tel: +420 777 180 186, strelkova@rozkosbezrizika.cz
Nechci podat stížnost sama, může mě někdo zastoupit?
Máte právo podat stížnost také prostřednictvím Vámi zvoleného zástupce/kyně. Ten je Vámi písemně zmocněn k Vašemu zastupování ve věci vyřizování stížnosti. Pravidlem je, že nezávislý zástupce stojí mimo struktury organizace R-R.
Co když nerozumím česky?
V případě potřeby máte k dispozici tlumočníka placeného organizací, kterého je však nutné předem dohodnout přes sociální pracovnici. Situaci lze řešit i telefonicky.
Jak se dozvím odpověď?
- Pokud nám řeknete mail, telefonní číslo – napíšeme Vám nebo zavoláme (řekněte nám, jak je to pro Vás nejlepší!).
- Pokud nám kontakt na sebe nedáte, odpověď bude viset nejméně 15 dní na nástěnce v Poradenském centru R-R (dle lokality terénního týmu).
Dáme Vám vědět nejpozději do 30 dnů od podání žádosti. Pokud nebudete spokojeny s odpovědí, zeptejte se pracovnice na možnost odvolání.