Pravidla podávání stížností

Úvod / O poradně / Pravidla stížností

V případě, že nebudete s poradenskou službou poskytovanou prostřednictvím Internetové poradny R-R spokojeni, můžete svůj názor vyjádřit formou přání, stížnosti nebo podnětů na změnu.

Naším hlavním cílem je Vaše spokojenost s poskytovanými službami a dosažení co možná nejvyšší kvality poskytovaných služeb.

Chcete nám říct, co bychom měli zlepšit? Něco se Vám nelíbí nebo nás naopak chcete pochválit? Dejte nám o tom vědět:

  • řekněte nám to prosím v době, kdy jste u nás v centru nebo jsou pracovnice R-R u Vás (pracovnice Vás rády vyslechnou);
  • anonymně do krabičky nadepsané jako PŘÁNÍ A STÍŽNOSTI v centru (stačí vhodit stížnost/podnět napsanou na papíře, jen nám i napište, kam Vám máme odpovědět př. mail, telefon nebo nechat odpověď na nástěnce);
  • písemně ve vyplněném formuláři – terénní tým i sociální pracovnice v centru Vám ho rádi dají a pomůžou s jeho vyplněním
  • telefonicky nebo písemně mailem či poštou;

 

Poradenské centrum R-R Praha - Bolzanova 1, 110 00 Praha 1,

tel: 777 180 107, praha@rozkosbezrizika.cz

Poradenské centrum R-R  Brno - Vlhká 10, 602 00 Brno,

 tel: 722 938 044, brno@rozkosbezrizika.cz

Poradenské centrum R-R České Budějovice – Česká 20, 370 01 České Budějovice  

 tel: 775 133 133, budejovicko@rozkosbezrizika.cz

Poradenské centrum R-R Ostrava - Macharova 7, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz
tel: +420 777 180 186, strelkova
@rozkosbezrizika.cz

 

Nechci podat stížnost sama, může mě někdo zastoupit?

Máte právo podat stížnost také prostřednictvím Vámi zvoleného zástupce/kyně. Ten je Vámi písemně zmocněn k Vašemu zastupování ve věci vyřizování stížnosti. Pravidlem je, že nezávislý zástupce stojí mimo struktury organizace R-R.

 

Co když nerozumím česky?

V případě potřeby máte k dispozici tlumočníka placeného organizací, kterého je však nutné předem dohodnout přes sociální pracovnici. Situaci lze řešit i telefonicky.

 

Jak se dozvím odpověď?

  • Pokud nám řeknete mail, telefonní číslo – napíšeme Vám nebo zavoláme (řekněte nám, jak je to pro Vás nejlepší!).
  • Pokud nám kontakt na sebe nedáte, odpověď bude viset nejméně 15 dní na nástěnce v Poradenském centru R-R (dle lokality terénního týmu).

 

Dáme Vám vědět nejpozději do 30 dnů od podání žádosti. Pokud nebudete spokojeny s odpovědí, zeptejte se pracovnice na možnost odvolání.